Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro správu tvorby hudební skupiny
Dolinský, Miloš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje celý proces vývoje aplikace MyBandSong, která slouží ke správě tvorby hudební skupiny. Součástí aplikace je také jednoduchý editor pro zápis hudby ve formě tabulatury. Popsány jsou jednotlivé etapy vývoje, od specifikace požadavků, až po návrh uživatelského rozhraní, jeho implementaci a konečné testování. Aplikace je implementována pro operační systém Android v programovacím jazyce Java. MyBandSong umožňuje skupinám jednoduše spravovat svou tvorbu a koncerty z jednoho místa, díky čemuž je možné ušetřit čas jak na kapelních zkouškách, tak při přípravě na koncerty.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Návrh zobrazení palubních systémů letounu
Komárek, Jakub ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem a implementací moderního avionického systému do kokpitu civilního letounu Boeing 737 MAX. Konkrétně se jedná o reimplementaci nadhlavového panelu do digitální podoby včetně ovládacích prvků, které jsou primárně ovládány dotykem. Implementace byla zhotovena jako prototyp napojený na simulátor X-Plane 11. Tento prototyp byl následně uživatelsky testován a poznatky z testování jsou shrnuty v závěru práce.
Spolupráce více uživatelů v rozšířené realitě na iOS
Jurczyk, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření řešení, které by umožňovalo spolupráci více uživatelů ve sdílené rozšířené realitě. Navržené řešení umožňuje více uživatelům úpravu virtuálních objektů a interakci s nimi ve 3D sdílené scéně v reálném čase. Práce řeší problematiku asistence při synchronizaci zařízení do sdílené scény pomocí uživatelského rozhraní. Navrhuje také systém pro řešení kolizí a povolení při interakci uživatelů s virtuálními objekty. Součástí řešení je také návrh hybridní P2P síťové architektury pro komunikaci mezi jednotlivými zařízeními. Řešení je navrhnuto pro platformu iOS a využívá nejnovější funkce dostupné ve frameworku ARKit 2. Výsledná aplikace demonstruje a hodnotí výkon navržených prvků při spolupráci více uživatelů. Navrhnuté řešení se dá použít jako základ pro tvorbu aplikací umožňujících návrhářům prezentování navržených řešení uživatelům v rozšířené realitě, což jim umožňuje získávání uživatelského hodnocení jejich práce v reálném čase a cílovém fyzickém prostředí.
Webový nástroj pro testování pomocí Q-řazení
Mička, Vojtěch ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu uživatelského rozhraní pro online provedení metody q-řazení. Stěžejním cílem je navrhnout takové rozhraní, které bude co nejvěrněji kopírovat řazení s fyzicky uchopitelnými objekty a vyřešit problém zobrazení velkého množství samostatně stojících prvků na obecně omezené ploše zobrazovacího zařízení. V textu práce je popsán proces návrhu a vývoje uživatelského rozhraní aplikace q-řazení a provedení experimentu potvrzujícího kvalitu navrženého řešení. Výsledkem této bakalářské práce je aplikace umožňující online provedení q-řazení spolu s textem práce, pojednávajícím o postupech použitých při její implementaci.
Návrh zobrazení palubních systémů letounu
Komárek, Jakub ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem a implementací moderního avionického systému do kokpitu civilního letounu Boeing 737 MAX. Konkrétně se jedná o reimplementaci nadhlavového panelu do digitální podoby včetně ovládacích prvků, které jsou primárně ovládány dotykem. Implementace byla zhotovena jako prototyp napojený na simulátor X-Plane 11. Tento prototyp byl následně uživatelsky testován a poznatky z testování jsou shrnuty v závěru práce.
Spolupráce více uživatelů v rozšířené realitě na iOS
Jurczyk, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření řešení, které by umožňovalo spolupráci více uživatelů ve sdílené rozšířené realitě. Navržené řešení umožňuje více uživatelům úpravu virtuálních objektů a interakci s nimi ve 3D sdílené scéně v reálném čase. Práce řeší problematiku asistence při synchronizaci zařízení do sdílené scény pomocí uživatelského rozhraní. Navrhuje také systém pro řešení kolizí a povolení při interakci uživatelů s virtuálními objekty. Součástí řešení je také návrh hybridní P2P síťové architektury pro komunikaci mezi jednotlivými zařízeními. Řešení je navrhnuto pro platformu iOS a využívá nejnovější funkce dostupné ve frameworku ARKit 2. Výsledná aplikace demonstruje a hodnotí výkon navržených prvků při spolupráci více uživatelů. Navrhnuté řešení se dá použít jako základ pro tvorbu aplikací umožňujících návrhářům prezentování navržených řešení uživatelům v rozšířené realitě, což jim umožňuje získávání uživatelského hodnocení jejich práce v reálném čase a cílovém fyzickém prostředí.
Mobilní aplikace pro správu tvorby hudební skupiny
Dolinský, Miloš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje celý proces vývoje aplikace MyBandSong, která slouží ke správě tvorby hudební skupiny. Součástí aplikace je také jednoduchý editor pro zápis hudby ve formě tabulatury. Popsány jsou jednotlivé etapy vývoje, od specifikace požadavků, až po návrh uživatelského rozhraní, jeho implementaci a konečné testování. Aplikace je implementována pro operační systém Android v programovacím jazyce Java. MyBandSong umožňuje skupinám jednoduše spravovat svou tvorbu a koncerty z jednoho místa, díky čemuž je možné ušetřit čas jak na kapelních zkouškách, tak při přípravě na koncerty.
Webový nástroj pro testování pomocí Q-řazení
Mička, Vojtěch ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu uživatelského rozhraní pro online provedení metody q-řazení. Stěžejním cílem je navrhnout takové rozhraní, které bude co nejvěrněji kopírovat řazení s fyzicky uchopitelnými objekty a vyřešit problém zobrazení velkého množství samostatně stojících prvků na obecně omezené ploše zobrazovacího zařízení. V textu práce je popsán proces návrhu a vývoje uživatelského rozhraní aplikace q-řazení a provedení experimentu potvrzujícího kvalitu navrženého řešení. Výsledkem této bakalářské práce je aplikace umožňující online provedení q-řazení spolu s textem práce, pojednávajícím o postupech použitých při její implementaci.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.